JoyFun Forums

 Retrieve Password
 Register now
Search
!show!: 523|Reply: 9

Compensation this must be a joke [Copy URL]

Rank: 3Rank: 3

Post time 2018-10-7 22:19:38 |Show all posts

2 days off line they should be paying a lot more.

Use magic Report

Rank: 6Rank: 6

Post time 2018-10-8 00:48:30 |Show all posts
200 coups? That's not bad. Tbh they don't ow you jack shit. You don't pay them to be able to play, thier service is free. Only payments you make are like "donations" for which you recieve some goods in return. So be happy for wht u got.

Use magic Report

Rank: 3Rank: 3

Post time 2018-10-8 00:59:09 |Show all posts
LuvixS replied at 2018-10-8 00:48
200 coups? That's not bad. Tbh they don't ow you jack shit. You don't pay them to be able to play, t ...

btw I do pay jack shit that's just my noob account
https://media.discordapp.net/att ... 1092&height=657

Use magic Report

Rank: 3Rank: 3

Post time 2018-10-8 01:46:44 |Show all posts
Edited by ValidX at 2018-10-8 05:50

Compared to the phone version this is just a let down. A few servers where down for like a day and we 4000 then a few days later we got 6000 gold if we tried on playing when it was down.They could of given us more coupons or even give a bit of gold.

Use magic Report

Rank: 2

Post time 2018-10-8 02:17:46 |Show all posts
be happy they gave you something they could have told you to **** it.

Use magic Report

Rank: 6Rank: 6

Post time 2018-10-8 03:08:16 |Show all posts
soulreaper3 replied at 2018-10-8 00:59
btw I do pay jack shit that's just my noob account
https://media.discordapp.net/attachments/21888 ...

What I mean is. You don't pay like in other games to be able to play online. And they don't ow you anything either. You were not probably the only one who couldn't play so it is what it is.

Use magic Report

Rank: 6Rank: 6

Post time 2018-10-8 09:25:29 |Show all posts
ValidX replied at 2018-10-8 05:46
Compared to the phone version this is just a let down. A few servers where down for like a day and w ...

the phone version failed for a reason lmao

Use magic Report

Rank: 6Rank: 6

Post time 2018-10-8 13:52:13 |Show all posts
LuvixS replied at 2018-10-8 03:08
What I mean is. You don't pay like in other games to be able to play online. And they don't ow you ...

well i know few other games that are like this one you say..and still they give much nicier compensation...a great exemple i thins are the games from GTarcade...i wish GTarcade to take this game and improve it and add a lot of pve to it and also new events for gold and coupons...but hey this is not GT is just joyfun and we just need to be happy that the game is working and we get the new ninjas every month

Use magic Report

Elder

Susanoo God

Rank: 8Rank: 8

Post time 2018-10-8 19:16:50 |Show all posts
soulreaper3 replied at 2018-10-8 00:59
btw I do pay jack shit that's just my noob account
https://media.discordapp.net/attachments/21888 ...

*Snorts*  Noob account?  That mean you have a stronger account too?  Are they both purely yours?  If so then the other one is vip10, and that means you pay S*itloads of money, and again, that is you fault for donating liek $5,000.....

Use magic Report

Rank: 3Rank: 3

Post time 2018-10-8 22:04:16 |Show all posts
genjutsumaster19 replied at 2018-10-8 19:16
*Snorts*  Noob account?  That mean you have a stronger account too?  Are they both purely yours?   ...

LOL GUESS BUT THEY ARE BAD AT SERVICE NOWADAYS WHEN I STARTED 4 YEARS AGO THEY WHERE A LOT BETTER AT RESPONDING.

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register now

Joyfun|Unlimited Ninja|SD GUNDAM|Archiver|JoyFun Inc.

GMT-4, 2018-12-12 01:45 , Processed in 0.026926 second(s), 10 queries .

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

Top